Pojistné plnění rychle, bez starostí a v plné výši? Příběhy klientů, kteří už vědí, jak na to
Dana, Lukáš a Martin – tři klienti, tři pojistné události, které jsme řešili prostřednictvím nové služby garantující…
Pokračovat v čteníStal se vám úraz nebo máte škodu na majetku? Rádi vám poradíme s životním a úrazovým pojištěním, s pojištěním domácnosti a nemovitosti a dalšími pojištěními.
Rádi vám poradíme s dalšími nároky z pojištění, které vás mohou v životě potkat. Na dotazy v kategorii ostatní se nevztahuje bezplatné posouzení nároků a mohou vám být nabídnuty individuální podmínky řešení. Položit dotaz nám však můžete zcela zdarma.
Pojišťovny prodávají pojistky, ale v případě pojistné události často dojde ke střetu s očekávaným plněním pro klienta. Pomáháme klientům získat to, na co mají právo.
V případě životního pojištění má vždy smysl hledat odbornou pomoc v případě, kdy se řeší trvalé následky úrazu. Klient pojišťovny je zcela odkázán na lékařský posudek pojišťovny a bez vlastního zastoupení není schopný pojišťovně oponovat.
Majetkové pojištění je velmi široká oblast, v které se zaměřujeme primárně na kategorie pojištění nemovitosti a domácnosti. Pomoc při odškodnění pojistné události z majetkového pojištění lze hledat především u našich regionálních zastoupení.
Dluží vám někdo? Firma nebo třeba soused? Někdy jsou pohledávky vymahatelné jednodušeji, než si myslíte. Zeptejte se nás na cokoliv, co se týká pohledávek.
Váš dotaz: Dobrý den, srazila jsem při pracovní cestě na silnici srnu. Škoda na voze byla asi 50.000,- Kč. Zaměstnavatel nemá havarijní pojištění a chce to po mně zaplatit, protože za škodu jako zaměstnanec odpovídám. Moje pojišťovna, kde mám pojištění odpovědnosti, však plnění zamítla, protože jsem škodu…
Naše odpověď: Dobrý den, budeme potřebovat podrobnější informace o tom, jak k nehodě došlo, zda byla přivolána policie, atd. U takových nehod má být přivolána policie i pokud škoda nepřesáhne 100. 000,- Kč. Srna je dle zákona totiž věcí a v tomto případě věcí cizí, která byla "poškozena". Je velmi pravděpodobné,…
Zobrazit celé znění dotazu a odpovědiVáš dotaz: Soud vydal v můj prospěch rozsudek, kterým uložil dlužníkovi nahradit mi škodu, kterou mi způsobil. Bohužel jsem v této věci nic neučinila po dobu více než 5 let. Bojím se že je to již promlčeno. Můžete mi prosím sdělit, zda mohu ještě své nárokovat náhradu škody?
Naše odpověď: Nikoliv, v případě kdy byla pohledávka přiznána pravomocným soudním rozhodnutím, promlčecí doba činí 10 let. Tedy ještě tu je časová rezerva k provedení výkonu rozhodnutí.
Zobrazit celé znění dotazu a odpovědiVáš dotaz: Pojišťovna mi nezaplatila včas a v plné výši můj nárok na náhradu škody, který mi vznikl z dopravní nehody, lze proti ní uplatnit nějaké sankce či třeba úroky?
Naše odpověď: Ano, k pohledávce náleží i její příslušenství, mezi které náleží též úroky z prodlení. V případě, kdy Vám pojišťovna včas a řádně nevyplatila pojistné plnění, lze po ní nárokovat též úroky z prodlení v zákonné výši.
Zobrazit celé znění dotazu a odpovědiVáš dotaz: Dobrý den, na podzim roku 2011 mně lékaři diagnostikovali zhoubný nádor na mozku a nyní chodím na chemoterapie v naději, že se vše k lepšímu obrátí. Již přes půl roku jsem v pracovní neschopnosti. Na začátku roku 2011 jsem si přes finančního poradce uzavřel životní pojistku, ve které jsem si…
Naše odpověď: Dobrý den, domníváme se, že pojišťovna nepostupovala v souladu se zákonem o pojistné smlouvě - bez ohledu na to, co má uvedeno v pojistných podmínkách. Pokud informace, které jste do zdravotního dotazníku neuvedl, nemohly pojišťovnu ovlivnit v rozhodnutí, zda by s Vámi pojistnou smlouvu uzavřela,…
Zobrazit celé znění dotazu a odpovědiNapište nám a společně najdeme vhodné řešení situace
Poradna poškozeného zajišťuje profesionální pomoc v těch nejtěžších životních situacích. Od roku 2012 je provozována specializovanou právní společností European Compensation Services s.r.o., která se zaměřuje na pomoc poškozeným.
Díky poradně naleznete pomoc u více než 50 specializovaných advokátů, soudních znalců, psychologů a lékařů. Za dobu své existence pomohla společnost EUCS již více než 10 000 z vás. Přečtěte si více o společnosti EUCS a o tom, jaké je její poslání.
O poradněNašim klientům jsme pomohli získat odškodnění v celkové výši přes 1 miliardu korun. Pomůžeme i Vám.
Zúčastnili jsme se více než 1 350 sporů. Pouze v 7 případech jsme museli dát za pravdu pojišťovně.
Vyřídili za mě s pojišťovnou veškeré dokumenty a problémy. Pojišťovna přehodnotila výsledek a bylo mi zpětně vyplaceno odškodné. Jednání je rychlé, jak přes emaily, tak telefonicky. Jsou vstřícní a mají strpení. Děkuji
Děkuji za Vaši vstřícnost, ochotu a rychlost. Ať už jsem z Vašeho týmu jednala s kýmkoli, přístup byl vždy velmi milý a je znát, že Vám na klientovi záleží. Sama bych se k řešení mého problému z časových důvodů nedostala, ale na základě jiných kladných recenzí jsem se rozhodla Vás oslovit a jsem za to moc ráda. Ještě jednou děkuji za vše a doporučuji. JV
Poradnu Poškozeného mi doporučil makléř mého pojištění jako doplněk. Právě včas. Bohužel jsem si během jarní cyklistiky zlomil ruku. Jak znám pojišťovny, tak jsem čekal složité vymáhání náhrady škody. Případ jsem předal Poradně. Poté, co jsem jim poskytl všechny informace o úrazu, všechno další již zařídili sami. Postupně mě informovali o likvidaci pojistné události a plnění se všemi pojišťovnami, na které se případ vztahoval. Doporučuji. Za rozumný poplatek máte jistotu, že pojišťovny vám vyplatí všechny vaše nároky.
Zákazník Poradny