800 611 711 (pondělí–pátek, 8–17)
Volejte zdarma, pondělí–pátek, 8:00–17:00
Chci poradit

Ostatní události

Stal se vám úraz nebo máte škodu na majetku? Rádi vám poradíme s životním a úrazovým pojištěním, s pojištěním domácnosti a nemovitosti a dalšími pojištěními.

S čím vám poradíme?

Rádi vám poradíme s dalšími nároky z pojištění, které vás mohou v životě potkat. Na dotazy v kategorii ostatní se nevztahuje bezplatné posouzení nároků a mohou vám být nabídnuty individuální podmínky řešení. Položit dotaz nám však můžete zcela zdarma.

Životní a úrazové pojištění

Pojišťovny prodávají pojistky, ale v případě pojistné události často dojde ke střetu s očekávaným plněním pro klienta. Pomáháme klientům získat to, na co mají právo.

V případě životního pojištění má vždy smysl hledat odbornou pomoc v případě, kdy se řeší trvalé následky úrazu. Klient pojišťovny je zcela odkázán na lékařský posudek pojišťovny a bez vlastního zastoupení není schopný pojišťovně oponovat.

Majetkové pojištění

Majetkové pojištění je velmi široká oblast, v které se zaměřujeme primárně na kategorie pojištění nemovitosti a domácnosti. Pomoc při odškodnění pojistné události z majetkového pojištění lze hledat především u našich regionálních zastoupení.

Jiné

Dluží vám někdo? Firma nebo třeba soused? Někdy jsou pohledávky vymahatelné jednodušeji, než si myslíte. Zeptejte se nás na cokoliv, co se týká pohledávek.

Vaše poslední dotazy

25. září 2012 Dopravní nehody

Váš dotaz: Dobrý den, srazila jsem při pracovní cestě na silnici srnu. Škoda na voze byla asi 50.000,- Kč. Zaměstnavatel nemá havarijní pojištění a chce to po mně zaplatit, protože za škodu jako zaměstnanec odpovídám. Moje pojišťovna, kde mám pojištění odpovědnosti, však plnění zamítla, protože jsem škodu…

Naše odpověď: Dobrý den, budeme potřebovat podrobnější informace o tom, jak k nehodě došlo, zda byla přivolána policie, atd. U takových nehod má být přivolána policie i pokud škoda nepřesáhne 100. 000,- Kč. Srna je dle zákona totiž věcí a v tomto případě věcí cizí, která byla "poškozena". Je velmi pravděpodobné,…

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi
24. září 2012 Ostatní události

Váš dotaz: Soud vydal v můj prospěch rozsudek, kterým uložil dlužníkovi nahradit mi škodu, kterou mi způsobil. Bohužel jsem v této věci nic neučinila po dobu více než 5 let. Bojím se že je to již promlčeno. Můžete mi prosím sdělit, zda mohu ještě své nárokovat náhradu škody?

Naše odpověď: Nikoliv, v případě kdy byla pohledávka přiznána pravomocným soudním rozhodnutím, promlčecí doba činí 10 let. Tedy ještě tu je časová rezerva k provedení výkonu rozhodnutí.

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi
21. září 2012 Dopravní nehody

Váš dotaz: Pojišťovna mi nezaplatila včas a v plné výši můj nárok na náhradu škody, který mi vznikl z dopravní nehody, lze proti ní uplatnit nějaké sankce či třeba úroky?

Naše odpověď: Ano, k pohledávce náleží i její příslušenství, mezi které náleží též úroky z prodlení. V případě, kdy Vám pojišťovna včas a řádně nevyplatila pojistné plnění, lze po ní nárokovat též úroky z prodlení v zákonné výši.

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi
11. září 2012 Ostatní události

Váš dotaz: Dobrý den, na podzim roku 2011 mně lékaři diagnostikovali zhoubný nádor na mozku a nyní chodím na chemoterapie v naději, že se vše k lepšímu obrátí. Již přes půl roku jsem v pracovní neschopnosti. Na začátku roku 2011 jsem si přes finančního poradce uzavřel životní pojistku, ve které jsem si…

Naše odpověď: Dobrý den, domníváme se, že pojišťovna nepostupovala v souladu se zákonem o pojistné smlouvě - bez ohledu na to, co má uvedeno v pojistných podmínkách. Pokud informace, které jste do zdravotního dotazníku neuvedl, nemohly pojišťovnu ovlivnit v rozhodnutí, zda by s Vámi pojistnou smlouvu uzavřela,…

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi

Pomůžeme i vám

Napište nám a společně najdeme vhodné řešení situace

Dobrý den, jak Vám mohu pomoci?
Jana Morávková, vedoucí péče o klienty
Přiložte jen 1 soubor. Další můžete doložit později.

Na váš dotaz odpovíme jen vám. Bez vašeho výslovného souhlasu jej nezveřejníme. Naše reakce na váš dotaz je zcela zdarma. Odesláním formuláře se k ničemu nezavazujete. Po přijetí dotazu se s vámi spojíme a upřesníme si další postup.

Kdo Vám radí?

Poradna poškozeného zajišťuje profesionální pomoc v těch nejtěžších životních situacích. Od roku 2012 je provozována specializovanou právní společností European Compensation Services s.r.o., která se zaměřuje na pomoc poškozeným.

Díky poradně naleznete pomoc u více než 50 specializovaných advokátů, soudních znalců, psychologů a lékařů. Za dobu své existence pomohla společnost EUCS již více než 10 000 z vás. Přečtěte si více o společnosti EUCS a o tom, jaké je její poslání.

O poradně

+1 000 000 000 Kč

Našim klientům jsme pomohli získat odškodnění v celkové výši přes 1 miliardu korun. Pomůžeme i Vám.

99,48% úspěšnost

Zúčastnili jsme se více než 1 350 sporů. Pouze v 7 případech jsme museli dát za pravdu pojišťovně.

Naši klienti a jejich zkušenosti

Vyřídili za mě s pojišťovnou veškeré dokumenty a problémy. Pojišťovna přehodnotila výsledek a bylo mi zpětně vyplaceno odškodné. Jednání je rychlé, jak přes emaily, tak telefonicky. Jsou vstřícní a mají strpení. Děkuji
Martinvania

Děkuji za Vaši vstřícnost, ochotu a rychlost. Ať už jsem z Vašeho týmu jednala s kýmkoli, přístup byl vždy velmi milý a je znát, že Vám na klientovi záleží. Sama bych se k řešení mého problému z časových důvodů nedostala, ale na základě jiných kladných recenzí jsem se rozhodla Vás oslovit a jsem za to moc ráda. Ještě jednou děkuji za vše a doporučuji. JV
JV

Poradnu Poškozeného mi doporučil makléř mého pojištění jako doplněk. Právě včas. Bohužel jsem si během jarní cyklistiky zlomil ruku. Jak znám pojišťovny, tak jsem čekal složité vymáhání náhrady škody. Případ jsem předal Poradně. Poté, co jsem jim poskytl všechny informace o úrazu, všechno další již zařídili sami. Postupně mě informovali o likvidaci pojistné události a plnění se všemi pojišťovnami, na které se případ vztahoval. Doporučuji. Za rozumný poplatek máte jistotu, že pojišťovny vám vyplatí všechny vaše nároky.
Radim Červený

Zákazník Poradny

Jednoznačně doporučuji spolupráci se společností EUCS, která hájí zájmy poškozených s maximálním nasazením. Při řešení problémů s pojišťovnou dokáží i téměř nemožné.
Lenka Z.

Kontaktujte nás

+420 800 611 711

Volejte zdarma od pondělí do pátku mezi 8:00 a 18:00.

info@eucs.cz

Pište kdykoliv. Zpravidla odpovídáme do 24 hodin.

Jeseniova 245/1, Praha

Hlavní kancelář, osobní schůzka možná po předchozí domluvě.

Aby web fungoval jak má…

Povolte, prosím, cookies. Některé z nich jsou nezbytné, o těch dalších se můžete rozhodnout sami. Více informací o cookies najdete zde.

Nastavení cookies

Nastavte si, které cookies si přejete ukládat a které nikoliv. Nastavení můžete kdykoliv změnit. Více informací o cookies najdete zde.