800 611 711 (pondělí–pátek, 8–17)
Volejte zdarma, pondělí–pátek, 8:00–17:00
Chci poradit

Jak poradna funguje?

Poradna poškozeného radí bezplatně lidem, kteří se stali obětí nezaviněné dopravní nehody nebo těžkého pracovního úrazu.

V případě potřeby poškozené právně zastupujeme a pomáháme získat od pojišťovny maximální peněžitou náhradu.

Postup při řešení události

1

Dodání podkladů

Skrze náš interaktivní formulář nám můžete předat jak základní informace k problému, tak konkrétní podklady. Můžete nám také zavolat na bezplatnou linku 800 611 711.

2

Základní stanovisko

Zaslané podklady prostudujeme a v rozmezí dvou pracovních dnů vás oslovíme s naším předběžným stanoviskem.

3

Vyhodnocení případu

4

Podmínky zastoupení

5

Smlouva a plná moc

V případě souhlasu s naší odměnou společně podepíšeme smlouvu a plnou moc, na základě které vás budeme zastupovat.

6

Řešení

Po podpisu následuje řešení, během kterého vás naši spolupracující advokáti a další odborníci zastoupí a vymůžou vaše oprávněné nároky.

7

Výplata vašich nároků

Po úspěšném uzavření vašeho případu vám zašleme získané nároky na váš účet. V případě neúspěchu nám nic neplatíte. Risk bereme na svá bedra.

Proč má zastoupení smysl?

Přečtěte si, jak jsme pro naše klienty získali o 13 000 000 Kč více, než nárokovali sami.

Přečíst článek

Jak a kdy se platí?

Úvodní konzultace

Komplexní posouzení případu, které vyžaduje odborné stanovisko advokáta či specialisty na danou problematiku, je zdarma výhradně u nezaviněných dopravních nehod s újmou na zdraví a v případě těžkých pracovních úrazů.

V ostatních případech vám budou navrženy individuální podmínky posouzení a zastoupení.

Zastoupení advokátem

Zastoupení u nezaviněných dopravních nehod s újmou na zdraví a těžkých pracovních úrazů je na bázi podílové odměny.

To znamená, že neplatíte předem ani v průběhu řešení případu, ale naše odměna v rozsahu od 5 do 25 % se odečte z vyplaceného plnění pojišťovny. Máme tedy motivaci pro vás získat co nejvíce.

Konkrétní výše odměny je vždy stanovená na začátku spolupráce a je určena dle závažnosti daného případu a očekávané výše pojistného plnění.

O nás

Jsme na vaší straně

Provozujeme Poradnu poškozeného proto, aby lidé, kteří se dostali do těžkých životních situací, nalezli kvalifikované a zároveň lidské zastoupení.

Jsme European Compensation Services s.r.o., právní společnost, která se zaměřuje na pomoc poškozeným, a to díky specializovaného týmu více než 50 spolupracujících advokátů, soudních znalců, psychologů a lékařů.

Od roku 2012, kdy jsme Poradnu poškozeného založili, jsme poradili více než 13 000 z vás.

Naše poslání

Naší vizí je pomáhat lidem, kteří se dostali do situace, kdy stojí proti složitým právním podmínkám pojišťovny a potřebují pomoc při vymáhání svých nároků.

Problém, kterému čelíme, je nevyvážená informovanost mezi pojišťovnami a jejich klienty. Když se stane nešťastná událost, ze které bychom měli získat pojistné plnění, jsme často vydání napospas pojišťovně a jejímu úsudku. Sami nejsme schopni efektivně vyčíslit a obhájit své nároky.

Role naší společnosti je vyrovnat misky vah mezi pojišťovnami a poškozenými. Stojíme na straně poškozených, aby byli rovnými oponenty pojišťoven při vymáhání svých nároků.

Náš tým

Srdcem našeho týmu je společné odhodlání vám pomoci v každé životní situaci. V průběhu let jsme se obklopili profesionály z mnoha oborů, abychom dokázali vyřešit jakýkoli problém, kterému můžete při řešení svých nároků čelit.

Právní a advokátní služby zajišťujeme jednak pomocí interního týmu, ale také skrze náš tým externích spolupracovníků, soudních znalců a advokátů. Představujeme vám klíčové osobnosti, které stojí za společností European Compensation Services s.r.o.

Aktuálně

Více novinek

Naši klienti a jejich zkušenosti

Za mě špičková služba, splnili co řekli…
Jan Polanský

Vymáhání pojistné události proběhlo nad moje očekávání a jsem naprosto spokojený. Mohu jen doporučit.
Tomáš Čermák

Ráda bych poděkovala EUCS za zastupování při vymáhání odškodnění po pracovním úraze. Bez jejich pomoci bych nevěděla na co všechno mám nárok a určitě bych sama nezískala adekvátní odškodnění.
Ivana Michková

Moc děkuji za zastupování, které mi poskytla Poradna Poškozeného. Dostala jsem doporučení od známého, jelikož v dnešní době je obezřetnost na místě. Byla jsem velmi mile překvapená ohledně služeb i přístupu ke klientovi. Doporučuji.
M K

Zobrazit dalších 168 svědectví našich spokojených klientů

Pomůžeme i vám

Napište nám a společně najdeme vhodné řešení situace

Dobrý den, jak Vám mohu pomoci?
Jana Morávková, vedoucí péče o klienty
Přiložte jen 1 soubor. Další můžete doložit později.

Na váš dotaz odpovíme jen vám. Bez vašeho výslovného souhlasu jej nezveřejníme. Naše reakce na váš dotaz je zcela zdarma. Odesláním formuláře se k ničemu nezavazujete. Po přijetí dotazu se s vámi spojíme a upřesníme si další postup.

Kontaktujte nás

+420 800 611 711

Volejte zdarma od pondělí do pátku mezi 8:00 a 18:00.

info@eucs.cz

Pište kdykoliv. Zpravidla odpovídáme do 24 hodin.

Jeseniova 245/1, Praha

Hlavní kancelář, osobní schůzka možná po předchozí domluvě.

Aby web fungoval jak má…

Povolte, prosím, cookies. Některé z nich jsou nezbytné, o těch dalších se můžete rozhodnout sami. Více informací o cookies najdete zde.

Nastavení cookies

Nastavte si, které cookies si přejete ukládat a které nikoliv. Nastavení můžete kdykoliv změnit. Více informací o cookies najdete zde.