Pojistné plnění rychle, bez starostí a v plné výši? Příběhy klientů, kteří už vědí, jak na to
Dana, Lukáš a Martin – tři klienti, tři pojistné události, které jsme řešili prostřednictvím nové služby garantující…
Pokračovat v čteníStal se vám úraz nebo máte škodu na majetku? Rádi vám poradíme s životním a úrazovým pojištěním, s pojištěním domácnosti a nemovitosti a dalšími pojištěními.
Rádi vám poradíme s dalšími nároky z pojištění, které vás mohou v životě potkat. Na dotazy v kategorii ostatní se nevztahuje bezplatné posouzení nároků a mohou vám být nabídnuty individuální podmínky řešení. Položit dotaz nám však můžete zcela zdarma.
Pojišťovny prodávají pojistky, ale v případě pojistné události často dojde ke střetu s očekávaným plněním pro klienta. Pomáháme klientům získat to, na co mají právo.
V případě životního pojištění má vždy smysl hledat odbornou pomoc v případě, kdy se řeší trvalé následky úrazu. Klient pojišťovny je zcela odkázán na lékařský posudek pojišťovny a bez vlastního zastoupení není schopný pojišťovně oponovat.
Majetkové pojištění je velmi široká oblast, v které se zaměřujeme primárně na kategorie pojištění nemovitosti a domácnosti. Pomoc při odškodnění pojistné události z majetkového pojištění lze hledat především u našich regionálních zastoupení.
Dluží vám někdo? Firma nebo třeba soused? Někdy jsou pohledávky vymahatelné jednodušeji, než si myslíte. Zeptejte se nás na cokoliv, co se týká pohledávek.
Váš dotaz: Dobrý den, během bouřky nám ze střechy popadalo několik tašek a poškodilo auta zaparkovaná u domu. Nemovitost jsme měli pojištěnou proti živelných pohromám. Vlastníci aut měli uzavřené havarijní pojistky a uplatnili vzniklou škodu u svých pojišťoven. Nějakou dobu jsme byli v klidu. Ale nedávno nás…
Naše odpověď: Dobrý den, pojišťovny poškozených proti Vám uplatňují tzv. regresní nárok. Pokud za škodu odpovídá třetí osoba, v tomto případě Vy, může po Vás náhradu této škody uplatňovat. Pokud jste neměli s pojištěním nemovitosti uzavřené i pojištění odpovědnosti nebo lépe pojištění odpovědnosti z držby…
Zobrazit celé znění dotazu a odpovědiVáš dotaz: Dobrý den, měla jsem pojištěný dům, kde jsem se pravidelně nezdržovala. Došlo k tomu, že dům vykradli zloději a ještě k tomu došlo k záplavě a tudíž k poškození vybavení nemovitosti. Pojistnou událost jsem nahlásila ihned po mém návratu, což však bylo asi tři měsíce po pojistné události. Pojišťovna…
Naše odpověď: Vážená paní, pojištěný má obvykle povinnost hlásit pojistnou událost v nějaké lhůtě (často právě 15 dní) od okamžiku, kdy se o škodě dozvěděl, nikoliv nutně od okamžiku reálného vzniku škody. Doporučujeme Vám, abyste se proti rozhodnutí pojišťovny odvolala právě s poukazem na tuto skutečnost.…
Zobrazit celé znění dotazu a odpovědiVáš dotaz: Dobrý den, můžete mi prosím poradit? Při přepravě osobních věcí a nábytku (stěhování) došlo k dopravní nehodě. Na dálnici do zmiňovaného narazil zezadu cizinec a došlo k totálnímu zničení nábytku uloženém na přídavném vozíku, který byl nejprve vražený do kufru auta a následně se i s autem roztočil,…
Naše odpověď: Dobrý den, tyto případy jsou velmi těžké, neboť zde jde zejména o dokazování vzniku škody a jejího následného vyčíslení. Samotné vyčíslení je možné na základě nákupních dokladů, faktur, ale i třeba výpisů z účtu, ze kterého byli věci pořízeny. Co se týká dokazování vzniku škody, zde bude třeba…
Zobrazit celé znění dotazu a odpovědiVáš dotaz: Dobrý večer, syn uklouzl v nákupní galerii po vytřené podlaze, která byla naprosto mokrá a nebyla ani nijak označená. Způsobil si úraz hlavy, prokousl si ret, pohmoždil si rameno, pohmoždil koleno a poranil si zápěstí. Nyní žádám o radu, kolik bychom si měli nárokovat, či jaké odškodnění by syn…
Naše odpověď: Dobrý den, určování bolestného se řídí podle tzv. Metodiky Nejvyššího soudu, která je dostupná právě na stránkách Nejvyššího soudu, ale disponují s ní i jiné instituce, neboť se jedná o dokument, který se k odškodňování bolestného používá téměř výlučně. Podle této metodiky je doktor, nebo ideálně…
Zobrazit celé znění dotazu a odpovědiNapište nám a společně najdeme vhodné řešení situace
Poradna poškozeného zajišťuje profesionální pomoc v těch nejtěžších životních situacích. Od roku 2012 je provozována specializovanou právní společností European Compensation Services s.r.o., která se zaměřuje na pomoc poškozeným.
Díky poradně naleznete pomoc u více než 50 specializovaných advokátů, soudních znalců, psychologů a lékařů. Za dobu své existence pomohla společnost EUCS již více než 10 000 z vás. Přečtěte si více o společnosti EUCS a o tom, jaké je její poslání.
O poradněNašim klientům jsme pomohli získat odškodnění v celkové výši přes 1 miliardu korun. Pomůžeme i Vám.
Zúčastnili jsme se více než 1 350 sporů. Pouze v 7 případech jsme museli dát za pravdu pojišťovně.
Vyřídili za mě s pojišťovnou veškeré dokumenty a problémy. Pojišťovna přehodnotila výsledek a bylo mi zpětně vyplaceno odškodné. Jednání je rychlé, jak přes emaily, tak telefonicky. Jsou vstřícní a mají strpení. Děkuji
Děkuji za Vaši vstřícnost, ochotu a rychlost. Ať už jsem z Vašeho týmu jednala s kýmkoli, přístup byl vždy velmi milý a je znát, že Vám na klientovi záleží. Sama bych se k řešení mého problému z časových důvodů nedostala, ale na základě jiných kladných recenzí jsem se rozhodla Vás oslovit a jsem za to moc ráda. Ještě jednou děkuji za vše a doporučuji. JV
Poradnu Poškozeného mi doporučil makléř mého pojištění jako doplněk. Právě včas. Bohužel jsem si během jarní cyklistiky zlomil ruku. Jak znám pojišťovny, tak jsem čekal složité vymáhání náhrady škody. Případ jsem předal Poradně. Poté, co jsem jim poskytl všechny informace o úrazu, všechno další již zařídili sami. Postupně mě informovali o likvidaci pojistné události a plnění se všemi pojišťovnami, na které se případ vztahoval. Doporučuji. Za rozumný poplatek máte jistotu, že pojišťovny vám vyplatí všechny vaše nároky.
Zákazník Poradny