800 611 711 (pondělí–pátek, 8–17)
Volejte zdarma, pondělí–pátek, 8:00–17:00
Chci poradit
Všechny novinky

Pojistné plnění rychle, bez starostí a v plné výši? Příběhy klientů, kteří už vědí, jak na to

Mgr. Lenka Šimková, Bc. Jan Ondrášek, 9. listopadu 2021

Pojištění

Dana, Lukáš a Martin – tři klienti, tři pojistné události, které jsme řešili prostřednictvím nové služby garantující maximální pojistné plnění v plné výši. Stala se vám dopravní nehoda, vyhořel vám byt nebo jste si například „jen“ zvrtli kotník? Nechte jednání s pojišťovnou na nás. 

V jedné známé písničce se zpívá „Statistika nuda je…“ a asi sami víte, jak to pokračuje „… má však cenné údaje.“ Pojďme se tedy nejprve podívat na několik čísel z pojistného trhu. Ve výroční zprávě České asociace pojišťoven za minulý rok se můžeme dočíst, že celkem bylo v roce 2020 nahlášeno přes dva a půl milionu pojistných událostí.

Dominantní podíl obsadilo neživotní pojištění, kterému se připisuje přes dva miliony událostí, zatímco v životním pojištění jich bylo přibližně 530 000. Náklady na pojistná plnění pak meziročně dosáhly výše 91,8 mld. Kč. V životním pojištění bylo poškozeným vyplaceno 37,5 mld. Kč. a v neživotním pojištění pak 54,3 mld. Kč.

I přes na první pohled ohromující čísla a zejména vyplacené částky, existuje takzvaná šedá zóna pojištění. O co se jedná?

Za tímto pojmem se skrývají různé druhy nároků na finanční odškodnění, které nebyly vyčísleny v adekvátní výši nebo nebyly ze stany poškozených osob vůbec uplatněny – většinou z důvodu, že poškozené nikdo odborně neprovedl likvidací pojistné události a všemi souvisejícími právy.

Podle odhadů společnosti EUCS se jedná o miliardy korun ročně, které zůstávají na účtech pojišťoven – místo toho, aby doputovaly k oprávněným klientům.

Jak překročit šedou zónu pojištění

Poradna poškozeného se touto problematikou dlouhodobě zabývá a dokáže pro své klienty získat maximální pojistné plnění zejména v situacích, jako jsou nezaviněné dopravní nehody a vážné pracovní úrazy.

Novinkou společnosti EUCS, která portál Poradny provozuje, je produkt Garance, díky kterému získávají poškození pojistná plnění z životního/úrazového pojištění, havarijního pojištění nebo pojištění domácnosti a nemovitosti v plné výši – tedy bez odečtu podílové odměny za zastoupení právní kanceláří.

Klienti Garance EUCS mají také zajištěnu bezplatnou konzultaci nároků z jiných oblastí pojištění a zvýhodněné podmínky zastoupení právě pro řešení nezaviněných dopravních nehod a pracovních úrazů. A teď už k příběhům z našeho úvodu…

Životní a úrazové pojištění: Dana díky Garanci EUCS ušetřila 3 492 Kč

Stačí jedno špatné našlápnutí a úraz je na světě. Dana si takto způsobila zlomeninu nártní kůstky na pravé noze. Z úrazového pojištění získala nárok na denní odškodné a plnění za pracovní neschopnost.

Klientka nám posílala fotku lékařské zprávy již z chirurgické ambulance, kdy jsme obratem zkontrolovali, zda je zpráva v pořádku z hlediska úrazového děje a popsání diagnózy včetně RTG.

Následně jsme událost nahlásili na pojišťovnu a monitorovali další lékařské zprávy. V souvislosti s režimem pracovní neschopnosti jsme řešili také změnu adresy, kde se poškozená doléčovala.

Celkové nároky ve výši 29 100 Kč byly Daně řádně a včas uhrazeny a díky sjednané Garanci Dana ušetřila 3 492 Kč – tedy 12% podílovou odměnu pro právní zastoupení.

Havarijní pojištění: Lukáš získal po totální škodě vozidla celých 160 000 Kč

Lukášovi jsme pomáhali s řešením škody na vozidle, kterou pojišťovna označila za totální. Provedli jsme ho celým procesem likvidace pojistné události, konzultovali jsme stanovení obvyklé ceny vozidla i prodej vraku v aukci.

Dohlédli jsme na to, aby byly dodrženy všechny podmínky a připojištění, které měl klient sjednané – jako je například uhrazení nákladů za zapůjčení náhradního vozu.

Lukáš získal od pojišťovny 160 000 Kč, se kterými byl spokojen. Protože jsme škodní událost řešili pod záštitou služby Garance EUCS, neúčtovali jsme si žádnou podílovou odměnu za zastoupení.

Pojištění nemovitosti a domácnosti: Martin zaplatil pouze sjednanou spoluúčast 1000 Kč

Martin pronajímá byt a mladé ženě, která se do něj nedávno přestěhovala, se v kuchyni při vaření vznítil olej. Oheň naštěstí rychle uhasila, takže škoda nebyla velkého rozsahu a byla vyčíslena na 28 000 Kč. Pojišťovna uhradila po odpočtu sjednané spoluúčasti poškozenému 27 000 Kč.

V režimu Garance EUCS jsme Martinovi pomáhali s doložením rozpočtu a urgencemi, na které pojišťovna již rychle zareagovala. Podílová odměna by bez služby Garance činila 15 %, tedy 4 050 Kč, které Martinovi ve finále zůstaly.

Zaujaly vás naše případy z praxe a chcete tuto službu získat také pro sebe a své blízké? Neváhejte kontaktovat produktového manažera Garance EUCS, kterým je Martin Klufa – klufa@eucs.cz.

Pomůžeme i vám

Napište nám a společně najdeme vhodné řešení situace

Dobrý den, jak Vám mohu pomoci?
Jana Morávková, vedoucí péče o klienty
Přiložte jen 1 soubor. Další můžete doložit později.

Na váš dotaz odpovíme jen vám. Bez vašeho výslovného souhlasu jej nezveřejníme. Naše reakce na váš dotaz je zcela zdarma. Odesláním formuláře se k ničemu nezavazujete. Po přijetí dotazu se s vámi spojíme a upřesníme si další postup.

Kontaktujte nás

+420 800 611 711

Volejte zdarma od pondělí do pátku mezi 8:00 a 18:00.

info@eucs.cz

Pište kdykoliv. Zpravidla odpovídáme do 24 hodin.

Jeseniova 245/1, Praha

Hlavní kancelář, osobní schůzka možná po předchozí domluvě.

Aby web fungoval jak má…

Povolte, prosím, cookies. Některé z nich jsou nezbytné, o těch dalších se můžete rozhodnout sami. Více informací o cookies najdete zde.

Nastavení cookies

Nastavte si, které cookies si přejete ukládat a které nikoliv. Nastavení můžete kdykoliv změnit. Více informací o cookies najdete zde.