Pojistné plnění rychle, bez starostí a v plné výši? Příběhy klientů, kteří už vědí, jak na to
Dana, Lukáš a Martin – tři klienti, tři pojistné události, které jsme řešili prostřednictvím nové služby garantující…
Pokračovat v čteníStal se vám úraz nebo máte škodu na majetku? Rádi vám poradíme s životním a úrazovým pojištěním, s pojištěním domácnosti a nemovitosti a dalšími pojištěními.
Rádi vám poradíme s dalšími nároky z pojištění, které vás mohou v životě potkat. Na dotazy v kategorii ostatní se nevztahuje bezplatné posouzení nároků a mohou vám být nabídnuty individuální podmínky řešení. Položit dotaz nám však můžete zcela zdarma.
Pojišťovny prodávají pojistky, ale v případě pojistné události často dojde ke střetu s očekávaným plněním pro klienta. Pomáháme klientům získat to, na co mají právo.
V případě životního pojištění má vždy smysl hledat odbornou pomoc v případě, kdy se řeší trvalé následky úrazu. Klient pojišťovny je zcela odkázán na lékařský posudek pojišťovny a bez vlastního zastoupení není schopný pojišťovně oponovat.
Majetkové pojištění je velmi široká oblast, v které se zaměřujeme primárně na kategorie pojištění nemovitosti a domácnosti. Pomoc při odškodnění pojistné události z majetkového pojištění lze hledat především u našich regionálních zastoupení.
Dluží vám někdo? Firma nebo třeba soused? Někdy jsou pohledávky vymahatelné jednodušeji, než si myslíte. Zeptejte se nás na cokoliv, co se týká pohledávek.
Váš dotaz: Sjednal jsem si pojištění ČSOB Domov s vědomím, že budu mít pojištěné i kolo proti krádeži ve společných prostorách k tomu určených (kolárna). Kolo mně však ukradli a na krytí této škodné události prý nemám podle pojišťovny nárok. Kolo nebylo speciálně uvedené v pojištění domácnosti s pojistnou…
Naše odpověď: Podle pojistných podmínek daného produktu je kolo pojištěné v prostorách obvyklých, ke kterým má přístup jen pojištěný. Pokud má být kolo pojištěné ve společných prostorách (např. kolárna) nebo na jiném místě obvyklém (např. před obchodem), bylo by nutné speciálně kolo připojistit a řádně…
Zobrazit celé znění dotazu a odpovědiVáš dotaz: Lze pojistit veterinární péči psa?
Naše odpověď: Ano, pokud jde o psa v dobrém zdravotním stavu. Většinou mají pojišťovny ustanovení v pojistných podmínkách: „Pojištění se sjednává na nutně, neodkladně a účelně vynaložené náklady na veterinární výkony, použitý materiál, nutnou hospitalizaci, předepsanou medikaci“. Ne vše tedy pojišťovny skutečně…
Zobrazit celé znění dotazu a odpovědiNapište nám a společně najdeme vhodné řešení situace
Poradna poškozeného zajišťuje profesionální pomoc v těch nejtěžších životních situacích. Od roku 2012 je provozována specializovanou právní společností European Compensation Services s.r.o., která se zaměřuje na pomoc poškozeným.
Díky poradně naleznete pomoc u více než 50 specializovaných advokátů, soudních znalců, psychologů a lékařů. Za dobu své existence pomohla společnost EUCS již více než 10 000 z vás. Přečtěte si více o společnosti EUCS a o tom, jaké je její poslání.
O poradněNašim klientům jsme pomohli získat odškodnění v celkové výši přes 1 miliardu korun. Pomůžeme i Vám.
Zúčastnili jsme se více než 1 350 sporů. Pouze v 7 případech jsme museli dát za pravdu pojišťovně.
Vyřídili za mě s pojišťovnou veškeré dokumenty a problémy. Pojišťovna přehodnotila výsledek a bylo mi zpětně vyplaceno odškodné. Jednání je rychlé, jak přes emaily, tak telefonicky. Jsou vstřícní a mají strpení. Děkuji
Děkuji za Vaši vstřícnost, ochotu a rychlost. Ať už jsem z Vašeho týmu jednala s kýmkoli, přístup byl vždy velmi milý a je znát, že Vám na klientovi záleží. Sama bych se k řešení mého problému z časových důvodů nedostala, ale na základě jiných kladných recenzí jsem se rozhodla Vás oslovit a jsem za to moc ráda. Ještě jednou děkuji za vše a doporučuji. JV
Poradnu Poškozeného mi doporučil makléř mého pojištění jako doplněk. Právě včas. Bohužel jsem si během jarní cyklistiky zlomil ruku. Jak znám pojišťovny, tak jsem čekal složité vymáhání náhrady škody. Případ jsem předal Poradně. Poté, co jsem jim poskytl všechny informace o úrazu, všechno další již zařídili sami. Postupně mě informovali o likvidaci pojistné události a plnění se všemi pojišťovnami, na které se případ vztahoval. Doporučuji. Za rozumný poplatek máte jistotu, že pojišťovny vám vyplatí všechny vaše nároky.
Zákazník Poradny