Pojistné plnění rychle, bez starostí a v plné výši? Příběhy klientů, kteří už vědí, jak na to
Dana, Lukáš a Martin – tři klienti, tři pojistné události, které jsme řešili prostřednictvím nové služby garantující…
Pokračovat v čteníStal se vám úraz nebo máte škodu na majetku? Rádi vám poradíme s životním a úrazovým pojištěním, s pojištěním domácnosti a nemovitosti a dalšími pojištěními.
Rádi vám poradíme s dalšími nároky z pojištění, které vás mohou v životě potkat. Na dotazy v kategorii ostatní se nevztahuje bezplatné posouzení nároků a mohou vám být nabídnuty individuální podmínky řešení. Položit dotaz nám však můžete zcela zdarma.
Pojišťovny prodávají pojistky, ale v případě pojistné události často dojde ke střetu s očekávaným plněním pro klienta. Pomáháme klientům získat to, na co mají právo.
V případě životního pojištění má vždy smysl hledat odbornou pomoc v případě, kdy se řeší trvalé následky úrazu. Klient pojišťovny je zcela odkázán na lékařský posudek pojišťovny a bez vlastního zastoupení není schopný pojišťovně oponovat.
Majetkové pojištění je velmi široká oblast, v které se zaměřujeme primárně na kategorie pojištění nemovitosti a domácnosti. Pomoc při odškodnění pojistné události z majetkového pojištění lze hledat především u našich regionálních zastoupení.
Dluží vám někdo? Firma nebo třeba soused? Někdy jsou pohledávky vymahatelné jednodušeji, než si myslíte. Zeptejte se nás na cokoliv, co se týká pohledávek.
Váš dotaz: Utrpěl jsem úraz kolene a tři měsíce jsem se s ním léčil. Jelikož mám uzavřené úrazové životní pojištění, uplatnil jsem nárok na pojistné plnění u pojišťovny. Podle lékaře jsem měl nárok za 70 dní trvání úrazu, při denní dávce 500,- Kč, jsem měl dostat celkem 35.000,- Kč. Pojišťovna mně však…
Naše odpověď: Konkrétní posouzení bude záležet na analýze pojistných podmínek Vašeho pojištění. Je velmi dobře možné, že pojišťovna postupuje v rozporu se zákonem o pojistné smlouvě. Ne všechna ustanovení pojistných podmínek mají totiž přednost před tímto zákonem. Pokud jste nezamlčel žádné podstatné informace o…
Zobrazit celé znění dotazu a odpovědiVáš dotaz: Dobrý den, chtěla bych Vás požádat o radu, jakým způsobem postupovat v otázce nároku na odškodné. V sobotu 13. 7. 2013 jsem se společností specializující se na adrenalinové sporty skákala bungee jumping. Následkem špatného zajištění došlo k poškození mého kotníku. Okamžitě po skoku mi kotník otekl…
Naše odpověď: Vážená paní, Richterová, provozovatel bungee jumpingu bude mít pravděpodobně uzavřenou pojistku odpovědnosti a doporučujeme řešit nárok přímo přes provozovatele, který by Vám měl poskytnout součinnost při uplatnění Vašich nároků, čili poskytnout informace o pojistce, kterou má uzavřenou. Pokud…
Zobrazit celé znění dotazu a odpovědiVáš dotaz: Je nějaká časová doba, do které je pojišťovna povinna uhradit částku za odškodnění nemoci z povolání? Lékařský posudek a vše potřebné jsem již odeslala a nyní čekám.
Naše odpověď: Vážená paní, Macků, standardní lhůta na vyřízení je 3 měsíce od dodání kompletní dokumentace. Pokud v tomto termínu nebudete mít uspokojivou odpověď pojišťovny, obraťte se na naši bezplatnou linku a s dalším postupem Vám pomůžeme.
Zobrazit celé znění dotazu a odpovědiVáš dotaz: Dobrý den, způsobil jsem jako zaměstnanec škodu na vozidle zákazníka mého zaměstnavatele. Mám pojistku odpovědnost zaměstnance za škodu a chtěl jsem, aby pojišťovna škodu zaplatila. Ale plnění už dvakrát odmítla. Poprvé z důvodu, že si našla nějakou výluku, a podruhé (odvolal jsem se totiž), si…
Naše odpověď: Poměrně standardní situace. Bohužel. Záleží na tom, jak dobře je posudek zpracovaný. Je dost možné, že je skutečně účelový a pravda je na Vaší straně. Naši kolegové Vás budou kontaktovat, aby s Vámi dohodli další postup. Řešení bude v podrobné analýze zamítnutí plnění pojišťovnou. Je možné, že se…
Zobrazit celé znění dotazu a odpovědiNapište nám a společně najdeme vhodné řešení situace
Poradna poškozeného zajišťuje profesionální pomoc v těch nejtěžších životních situacích. Od roku 2012 je provozována specializovanou právní společností European Compensation Services s.r.o., která se zaměřuje na pomoc poškozeným.
Díky poradně naleznete pomoc u více než 50 specializovaných advokátů, soudních znalců, psychologů a lékařů. Za dobu své existence pomohla společnost EUCS již více než 10 000 z vás. Přečtěte si více o společnosti EUCS a o tom, jaké je její poslání.
O poradněNašim klientům jsme pomohli získat odškodnění v celkové výši přes 1 miliardu korun. Pomůžeme i Vám.
Zúčastnili jsme se více než 1 350 sporů. Pouze v 7 případech jsme museli dát za pravdu pojišťovně.
Vyřídili za mě s pojišťovnou veškeré dokumenty a problémy. Pojišťovna přehodnotila výsledek a bylo mi zpětně vyplaceno odškodné. Jednání je rychlé, jak přes emaily, tak telefonicky. Jsou vstřícní a mají strpení. Děkuji
Děkuji za Vaši vstřícnost, ochotu a rychlost. Ať už jsem z Vašeho týmu jednala s kýmkoli, přístup byl vždy velmi milý a je znát, že Vám na klientovi záleží. Sama bych se k řešení mého problému z časových důvodů nedostala, ale na základě jiných kladných recenzí jsem se rozhodla Vás oslovit a jsem za to moc ráda. Ještě jednou děkuji za vše a doporučuji. JV
Poradnu Poškozeného mi doporučil makléř mého pojištění jako doplněk. Právě včas. Bohužel jsem si během jarní cyklistiky zlomil ruku. Jak znám pojišťovny, tak jsem čekal složité vymáhání náhrady škody. Případ jsem předal Poradně. Poté, co jsem jim poskytl všechny informace o úrazu, všechno další již zařídili sami. Postupně mě informovali o likvidaci pojistné události a plnění se všemi pojišťovnami, na které se případ vztahoval. Doporučuji. Za rozumný poplatek máte jistotu, že pojišťovny vám vyplatí všechny vaše nároky.
Zákazník Poradny