800 611 711 (pondělí–pátek, 8–17)
Volejte zdarma, pondělí–pátek, 8:00–17:00
Chci poradit

Ostatní události

Stal se vám úraz nebo máte škodu na majetku? Rádi vám poradíme s životním a úrazovým pojištěním, s pojištěním domácnosti a nemovitosti a dalšími pojištěními.

S čím vám poradíme?

Rádi vám poradíme s dalšími nároky z pojištění, které vás mohou v životě potkat. Na dotazy v kategorii ostatní se nevztahuje bezplatné posouzení nároků a mohou vám být nabídnuty individuální podmínky řešení. Položit dotaz nám však můžete zcela zdarma.

Životní a úrazové pojištění

Pojišťovny prodávají pojistky, ale v případě pojistné události často dojde ke střetu s očekávaným plněním pro klienta. Pomáháme klientům získat to, na co mají právo.

V případě životního pojištění má vždy smysl hledat odbornou pomoc v případě, kdy se řeší trvalé následky úrazu. Klient pojišťovny je zcela odkázán na lékařský posudek pojišťovny a bez vlastního zastoupení není schopný pojišťovně oponovat.

Majetkové pojištění

Majetkové pojištění je velmi široká oblast, v které se zaměřujeme primárně na kategorie pojištění nemovitosti a domácnosti. Pomoc při odškodnění pojistné události z majetkového pojištění lze hledat především u našich regionálních zastoupení.

Jiné

Dluží vám někdo? Firma nebo třeba soused? Někdy jsou pohledávky vymahatelné jednodušeji, než si myslíte. Zeptejte se nás na cokoliv, co se týká pohledávek.

Vaše poslední dotazy

28. srpna 2013 Ostatní události

Váš dotaz: Utrpěl jsem úraz kolene a tři měsíce jsem se s ním léčil. Jelikož mám uzavřené úrazové životní pojištění, uplatnil jsem nárok na pojistné plnění u pojišťovny. Podle lékaře jsem měl nárok za 70 dní trvání úrazu, při denní dávce 500,- Kč, jsem měl dostat celkem 35.000,- Kč. Pojišťovna mně však…

Naše odpověď: Konkrétní posouzení bude záležet na analýze pojistných podmínek Vašeho pojištění. Je velmi dobře možné, že pojišťovna postupuje v rozporu se zákonem o pojistné smlouvě. Ne všechna ustanovení pojistných podmínek mají totiž přednost před tímto zákonem. Pokud jste nezamlčel žádné podstatné informace o…

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi
15. července 2013 Ostatní události

Váš dotaz: Dobrý den, chtěla bych Vás požádat o radu, jakým způsobem postupovat v otázce nároku na odškodné. V sobotu 13. 7. 2013 jsem se společností specializující se na adrenalinové sporty skákala bungee jumping. Následkem špatného zajištění došlo k poškození mého kotníku. Okamžitě po skoku mi kotník otekl…

Naše odpověď: Vážená paní, Richterová, provozovatel bungee jumpingu bude mít pravděpodobně uzavřenou pojistku odpovědnosti a doporučujeme řešit nárok přímo přes provozovatele, který by Vám měl poskytnout součinnost při uplatnění Vašich nároků, čili poskytnout informace o pojistce, kterou má uzavřenou. Pokud…

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi
10. července 2013 Pracovní úrazy

Váš dotaz: Je nějaká časová doba, do které je pojišťovna povinna uhradit částku za odškodnění nemoci z povolání? Lékařský posudek a vše potřebné jsem již odeslala a nyní čekám.

Naše odpověď: Vážená paní, Macků, standardní lhůta na vyřízení je 3 měsíce od dodání kompletní dokumentace. Pokud v tomto termínu nebudete mít uspokojivou odpověď pojišťovny, obraťte se na naši bezplatnou linku a s dalším postupem Vám pomůžeme.

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi
23. června 2013 Ostatní události

Váš dotaz: Dobrý den, způsobil jsem jako zaměstnanec škodu na vozidle zákazníka mého zaměstnavatele. Mám pojistku odpovědnost zaměstnance za škodu a chtěl jsem, aby pojišťovna škodu zaplatila. Ale plnění už dvakrát odmítla. Poprvé z důvodu, že si našla nějakou výluku, a podruhé (odvolal jsem se totiž), si…

Naše odpověď: Poměrně standardní situace. Bohužel. Záleží na tom, jak dobře je posudek zpracovaný. Je dost možné, že je skutečně účelový a pravda je na Vaší straně. Naši kolegové Vás budou kontaktovat, aby s Vámi dohodli další postup. Řešení bude v podrobné analýze zamítnutí plnění pojišťovnou. Je možné, že se…

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi

Pomůžeme i vám

Napište nám a společně najdeme vhodné řešení situace

Dobrý den, jak Vám mohu pomoci?
Jana Morávková, vedoucí péče o klienty
Přiložte jen 1 soubor. Další můžete doložit později.

Na váš dotaz odpovíme jen vám. Bez vašeho výslovného souhlasu jej nezveřejníme. Naše reakce na váš dotaz je zcela zdarma. Odesláním formuláře se k ničemu nezavazujete. Po přijetí dotazu se s vámi spojíme a upřesníme si další postup.

Kdo Vám radí?

Poradna poškozeného zajišťuje profesionální pomoc v těch nejtěžších životních situacích. Od roku 2012 je provozována specializovanou právní společností European Compensation Services s.r.o., která se zaměřuje na pomoc poškozeným.

Díky poradně naleznete pomoc u více než 50 specializovaných advokátů, soudních znalců, psychologů a lékařů. Za dobu své existence pomohla společnost EUCS již více než 10 000 z vás. Přečtěte si více o společnosti EUCS a o tom, jaké je její poslání.

O poradně

+1 000 000 000 Kč

Našim klientům jsme pomohli získat odškodnění v celkové výši přes 1 miliardu korun. Pomůžeme i Vám.

99,48% úspěšnost

Zúčastnili jsme se více než 1 350 sporů. Pouze v 7 případech jsme museli dát za pravdu pojišťovně.

Naši klienti a jejich zkušenosti

Vyřídili za mě s pojišťovnou veškeré dokumenty a problémy. Pojišťovna přehodnotila výsledek a bylo mi zpětně vyplaceno odškodné. Jednání je rychlé, jak přes emaily, tak telefonicky. Jsou vstřícní a mají strpení. Děkuji
Martinvania

Děkuji za Vaši vstřícnost, ochotu a rychlost. Ať už jsem z Vašeho týmu jednala s kýmkoli, přístup byl vždy velmi milý a je znát, že Vám na klientovi záleží. Sama bych se k řešení mého problému z časových důvodů nedostala, ale na základě jiných kladných recenzí jsem se rozhodla Vás oslovit a jsem za to moc ráda. Ještě jednou děkuji za vše a doporučuji. JV
JV

Poradnu Poškozeného mi doporučil makléř mého pojištění jako doplněk. Právě včas. Bohužel jsem si během jarní cyklistiky zlomil ruku. Jak znám pojišťovny, tak jsem čekal složité vymáhání náhrady škody. Případ jsem předal Poradně. Poté, co jsem jim poskytl všechny informace o úrazu, všechno další již zařídili sami. Postupně mě informovali o likvidaci pojistné události a plnění se všemi pojišťovnami, na které se případ vztahoval. Doporučuji. Za rozumný poplatek máte jistotu, že pojišťovny vám vyplatí všechny vaše nároky.
Radim Červený

Zákazník Poradny

Jednoznačně doporučuji spolupráci se společností EUCS, která hájí zájmy poškozených s maximálním nasazením. Při řešení problémů s pojišťovnou dokáží i téměř nemožné.
Lenka Z.

Kontaktujte nás

+420 800 611 711

Volejte zdarma od pondělí do pátku mezi 8:00 a 18:00.

info@eucs.cz

Pište kdykoliv. Zpravidla odpovídáme do 24 hodin.

Jeseniova 245/1, Praha

Hlavní kancelář, osobní schůzka možná po předchozí domluvě.

Aby web fungoval jak má…

Povolte, prosím, cookies. Některé z nich jsou nezbytné, o těch dalších se můžete rozhodnout sami. Více informací o cookies najdete zde.

Nastavení cookies

Nastavte si, které cookies si přejete ukládat a které nikoliv. Nastavení můžete kdykoliv změnit. Více informací o cookies najdete zde.