Pojistné plnění rychle, bez starostí a v plné výši? Příběhy klientů, kteří už vědí, jak na to
Dana, Lukáš a Martin – tři klienti, tři pojistné události, které jsme řešili prostřednictvím nové služby garantující…
Pokračovat v čteníStal se vám úraz nebo máte škodu na majetku? Rádi vám poradíme s životním a úrazovým pojištěním, s pojištěním domácnosti a nemovitosti a dalšími pojištěními.
Rádi vám poradíme s dalšími nároky z pojištění, které vás mohou v životě potkat. Na dotazy v kategorii ostatní se nevztahuje bezplatné posouzení nároků a mohou vám být nabídnuty individuální podmínky řešení. Položit dotaz nám však můžete zcela zdarma.
Pojišťovny prodávají pojistky, ale v případě pojistné události často dojde ke střetu s očekávaným plněním pro klienta. Pomáháme klientům získat to, na co mají právo.
V případě životního pojištění má vždy smysl hledat odbornou pomoc v případě, kdy se řeší trvalé následky úrazu. Klient pojišťovny je zcela odkázán na lékařský posudek pojišťovny a bez vlastního zastoupení není schopný pojišťovně oponovat.
Majetkové pojištění je velmi široká oblast, v které se zaměřujeme primárně na kategorie pojištění nemovitosti a domácnosti. Pomoc při odškodnění pojistné události z majetkového pojištění lze hledat především u našich regionálních zastoupení.
Dluží vám někdo? Firma nebo třeba soused? Někdy jsou pohledávky vymahatelné jednodušeji, než si myslíte. Zeptejte se nás na cokoliv, co se týká pohledávek.
Váš dotaz: Mám několik let pojištění domácnosti bytu, kde mám trvalý pobyt. Asi před dvěma lety jsem se však odstěhoval na venkov a v bytě se zdržuji pouze výjimečně, většinou jen na Velikonoce a Vánoce. Byt mi vykradli a já jsem se o tom dozvěděl od sousedů. Teprve potom jsem škodu nahlásil. Pojišťovna mi…
Naše odpověď: Dobrý den, ve Vašem případě bude mít pojišťovna částečně pravdu, pokud je nemovitost skutečně dlouhodobě neobývaná. V každém případě doporučujeme prověřit, zda výše krácení byla oprávněná.
Zobrazit celé znění dotazu a odpovědiVáš dotaz: Dobrý den, shořel nám dům, který jsme měli řádně pojištěný. Pojišťovna nám plnění zkrátila o 50 %, protože při šetření případu zjistili, že ke škodě došlo v důsledku manipulace s horkovzdušnou pistolí při rozmrazování zamrzlého potrubí. Máme nějakou možnost rozhodnutí pojišťovny změnit?
Naše odpověď: Pokud k požáru a následné škodě došlo v důsledku zanedbání nějaké povinnosti při manipulaci s horkovzdušnou pistolí, pojišťovna bude mít nárok pojistné plnění krátit. Otázkou zůstává, v jaké výši. Posouzení míry oprávněnosti krácení je složitá otázka, kterou nejsme schopni řešit v rámci naší…
Zobrazit celé znění dotazu a odpovědiVáš dotaz: Co mohu udělat pro to, aby nedošlo k promlčení mojí pohledávky?
Naše odpověď: Jediným jistým řešením je uplatnění pohledávky u soudu nebo jiného orgánu (např. rozhodčího) návrhem na zahájení řízení.
Zobrazit celé znění dotazu a odpovědiVáš dotaz: Syn má pojištění Sluníčko od České pojišťovny, v říjnu se dala výpověď, smlouva měla platit dle šesti týdenní lhůty do konce listopadu. Synovi se stal 1. 11. 2011 úraz. Došla jsem tedy na pobočku a oznámila, že je smlouva vypovězena a že chci formulář na hlášení úrazu a ČP smlouvu ukončila k 31.10…
Naše odpověď: Pojištění výpovědí zaniká až ke konci pojistného období. Výpověď, která není doručena 6 týdnů před uplynutím pojistného období, je neplatná. Pojišťovna nemůže jednostranně toto datum změnit, ledaže by nešlo o výpověď, ale dohodu obou stran. Pro vznik nároku na plnění je důležité, aby smlouva byla v…
Zobrazit celé znění dotazu a odpovědiNapište nám a společně najdeme vhodné řešení situace
Poradna poškozeného zajišťuje profesionální pomoc v těch nejtěžších životních situacích. Od roku 2012 je provozována specializovanou právní společností European Compensation Services s.r.o., která se zaměřuje na pomoc poškozeným.
Díky poradně naleznete pomoc u více než 50 specializovaných advokátů, soudních znalců, psychologů a lékařů. Za dobu své existence pomohla společnost EUCS již více než 10 000 z vás. Přečtěte si více o společnosti EUCS a o tom, jaké je její poslání.
O poradněNašim klientům jsme pomohli získat odškodnění v celkové výši přes 1 miliardu korun. Pomůžeme i Vám.
Zúčastnili jsme se více než 1 350 sporů. Pouze v 7 případech jsme museli dát za pravdu pojišťovně.
Vyřídili za mě s pojišťovnou veškeré dokumenty a problémy. Pojišťovna přehodnotila výsledek a bylo mi zpětně vyplaceno odškodné. Jednání je rychlé, jak přes emaily, tak telefonicky. Jsou vstřícní a mají strpení. Děkuji
Děkuji za Vaši vstřícnost, ochotu a rychlost. Ať už jsem z Vašeho týmu jednala s kýmkoli, přístup byl vždy velmi milý a je znát, že Vám na klientovi záleží. Sama bych se k řešení mého problému z časových důvodů nedostala, ale na základě jiných kladných recenzí jsem se rozhodla Vás oslovit a jsem za to moc ráda. Ještě jednou děkuji za vše a doporučuji. JV
Poradnu Poškozeného mi doporučil makléř mého pojištění jako doplněk. Právě včas. Bohužel jsem si během jarní cyklistiky zlomil ruku. Jak znám pojišťovny, tak jsem čekal složité vymáhání náhrady škody. Případ jsem předal Poradně. Poté, co jsem jim poskytl všechny informace o úrazu, všechno další již zařídili sami. Postupně mě informovali o likvidaci pojistné události a plnění se všemi pojišťovnami, na které se případ vztahoval. Doporučuji. Za rozumný poplatek máte jistotu, že pojišťovny vám vyplatí všechny vaše nároky.
Zákazník Poradny