800 611 711 (pondělí–pátek, 8–17)
Volejte zdarma, pondělí–pátek, 8:00–17:00
Chci poradit

Ostatní události

Stal se vám úraz nebo máte škodu na majetku? Rádi vám poradíme s životním a úrazovým pojištěním, s pojištěním domácnosti a nemovitosti a dalšími pojištěními.

S čím vám poradíme?

Rádi vám poradíme s dalšími nároky z pojištění, které vás mohou v životě potkat. Na dotazy v kategorii ostatní se nevztahuje bezplatné posouzení nároků a mohou vám být nabídnuty individuální podmínky řešení. Položit dotaz nám však můžete zcela zdarma.

Životní a úrazové pojištění

Pojišťovny prodávají pojistky, ale v případě pojistné události často dojde ke střetu s očekávaným plněním pro klienta. Pomáháme klientům získat to, na co mají právo.

V případě životního pojištění má vždy smysl hledat odbornou pomoc v případě, kdy se řeší trvalé následky úrazu. Klient pojišťovny je zcela odkázán na lékařský posudek pojišťovny a bez vlastního zastoupení není schopný pojišťovně oponovat.

Majetkové pojištění

Majetkové pojištění je velmi široká oblast, v které se zaměřujeme primárně na kategorie pojištění nemovitosti a domácnosti. Pomoc při odškodnění pojistné události z majetkového pojištění lze hledat především u našich regionálních zastoupení.

Jiné

Dluží vám někdo? Firma nebo třeba soused? Někdy jsou pohledávky vymahatelné jednodušeji, než si myslíte. Zeptejte se nás na cokoliv, co se týká pohledávek.

Vaše poslední dotazy

6. prosince 2012 Ostatní události

Váš dotaz: Mám několik let pojištění domácnosti bytu, kde mám trvalý pobyt. Asi před dvěma lety jsem se však odstěhoval na venkov a v bytě se zdržuji pouze výjimečně, většinou jen na Velikonoce a Vánoce. Byt mi vykradli a já jsem se o tom dozvěděl od sousedů. Teprve potom jsem škodu nahlásil. Pojišťovna mi…

Naše odpověď: Dobrý den, ve Vašem případě bude mít pojišťovna částečně pravdu, pokud je nemovitost skutečně dlouhodobě neobývaná. V každém případě doporučujeme prověřit, zda výše krácení byla oprávněná.

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi
20. listopadu 2012 Ostatní události

Váš dotaz: Dobrý den, shořel nám dům, který jsme měli řádně pojištěný. Pojišťovna nám plnění zkrátila o 50 %, protože při šetření případu zjistili, že ke škodě došlo v důsledku manipulace s horkovzdušnou pistolí při rozmrazování zamrzlého potrubí. Máme nějakou možnost rozhodnutí pojišťovny změnit?

Naše odpověď: Pokud k požáru a následné škodě došlo v důsledku zanedbání nějaké povinnosti při manipulaci s horkovzdušnou pistolí, pojišťovna bude mít nárok pojistné plnění krátit. Otázkou zůstává, v jaké výši. Posouzení míry oprávněnosti krácení je složitá otázka, kterou nejsme schopni řešit v rámci naší…

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi
10. listopadu 2012 Ostatní události

Váš dotaz: Co mohu udělat pro to, aby nedošlo k promlčení mojí pohledávky?

Naše odpověď: Jediným jistým řešením je uplatnění pohledávky u soudu nebo jiného orgánu (např. rozhodčího) návrhem na zahájení řízení.

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi
7. listopadu 2012 Ostatní události

Váš dotaz: Syn má pojištění Sluníčko od České pojišťovny, v říjnu se dala výpověď, smlouva měla platit dle šesti týdenní lhůty do konce listopadu. Synovi se stal 1. 11. 2011 úraz. Došla jsem tedy na pobočku a oznámila, že je smlouva vypovězena a že chci formulář na hlášení úrazu a ČP smlouvu ukončila k 31.10…

Naše odpověď: Pojištění výpovědí zaniká až ke konci pojistného období. Výpověď, která není doručena 6 týdnů před uplynutím pojistného období, je neplatná. Pojišťovna nemůže jednostranně toto datum změnit, ledaže by nešlo o výpověď, ale dohodu obou stran. Pro vznik nároku na plnění je důležité, aby smlouva byla v…

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi

Pomůžeme i vám

Napište nám a společně najdeme vhodné řešení situace

Dobrý den, jak Vám mohu pomoci?
Jana Morávková, vedoucí péče o klienty
Přiložte jen 1 soubor. Další můžete doložit později.

Na váš dotaz odpovíme jen vám. Bez vašeho výslovného souhlasu jej nezveřejníme. Naše reakce na váš dotaz je zcela zdarma. Odesláním formuláře se k ničemu nezavazujete. Po přijetí dotazu se s vámi spojíme a upřesníme si další postup.

Kdo Vám radí?

Poradna poškozeného zajišťuje profesionální pomoc v těch nejtěžších životních situacích. Od roku 2012 je provozována specializovanou právní společností European Compensation Services s.r.o., která se zaměřuje na pomoc poškozeným.

Díky poradně naleznete pomoc u více než 50 specializovaných advokátů, soudních znalců, psychologů a lékařů. Za dobu své existence pomohla společnost EUCS již více než 10 000 z vás. Přečtěte si více o společnosti EUCS a o tom, jaké je její poslání.

O poradně

+1 000 000 000 Kč

Našim klientům jsme pomohli získat odškodnění v celkové výši přes 1 miliardu korun. Pomůžeme i Vám.

99,48% úspěšnost

Zúčastnili jsme se více než 1 350 sporů. Pouze v 7 případech jsme museli dát za pravdu pojišťovně.

Naši klienti a jejich zkušenosti

Vyřídili za mě s pojišťovnou veškeré dokumenty a problémy. Pojišťovna přehodnotila výsledek a bylo mi zpětně vyplaceno odškodné. Jednání je rychlé, jak přes emaily, tak telefonicky. Jsou vstřícní a mají strpení. Děkuji
Martinvania

Děkuji za Vaši vstřícnost, ochotu a rychlost. Ať už jsem z Vašeho týmu jednala s kýmkoli, přístup byl vždy velmi milý a je znát, že Vám na klientovi záleží. Sama bych se k řešení mého problému z časových důvodů nedostala, ale na základě jiných kladných recenzí jsem se rozhodla Vás oslovit a jsem za to moc ráda. Ještě jednou děkuji za vše a doporučuji. JV
JV

Poradnu Poškozeného mi doporučil makléř mého pojištění jako doplněk. Právě včas. Bohužel jsem si během jarní cyklistiky zlomil ruku. Jak znám pojišťovny, tak jsem čekal složité vymáhání náhrady škody. Případ jsem předal Poradně. Poté, co jsem jim poskytl všechny informace o úrazu, všechno další již zařídili sami. Postupně mě informovali o likvidaci pojistné události a plnění se všemi pojišťovnami, na které se případ vztahoval. Doporučuji. Za rozumný poplatek máte jistotu, že pojišťovny vám vyplatí všechny vaše nároky.
Radim Červený

Zákazník Poradny

Jednoznačně doporučuji spolupráci se společností EUCS, která hájí zájmy poškozených s maximálním nasazením. Při řešení problémů s pojišťovnou dokáží i téměř nemožné.
Lenka Z.

Kontaktujte nás

+420 800 611 711

Volejte zdarma od pondělí do pátku mezi 8:00 a 18:00.

info@eucs.cz

Pište kdykoliv. Zpravidla odpovídáme do 24 hodin.

Jeseniova 245/1, Praha

Hlavní kancelář, osobní schůzka možná po předchozí domluvě.

Aby web fungoval jak má…

Povolte, prosím, cookies. Některé z nich jsou nezbytné, o těch dalších se můžete rozhodnout sami. Více informací o cookies najdete zde.

Nastavení cookies

Nastavte si, které cookies si přejete ukládat a které nikoliv. Nastavení můžete kdykoliv změnit. Více informací o cookies najdete zde.