800 611 711 (pondělí–pátek, 8–17)
Volejte zdarma, pondělí–pátek, 8:00–17:00
Chci poradit

Ostatní události

Stal se vám úraz nebo máte škodu na majetku? Rádi vám poradíme s životním a úrazovým pojištěním, s pojištěním domácnosti a nemovitosti a dalšími pojištěními.

S čím vám poradíme?

Rádi vám poradíme s dalšími nároky z pojištění, které vás mohou v životě potkat. Na dotazy v kategorii ostatní se nevztahuje bezplatné posouzení nároků a mohou vám být nabídnuty individuální podmínky řešení. Položit dotaz nám však můžete zcela zdarma.

Životní a úrazové pojištění

Pojišťovny prodávají pojistky, ale v případě pojistné události často dojde ke střetu s očekávaným plněním pro klienta. Pomáháme klientům získat to, na co mají právo.

V případě životního pojištění má vždy smysl hledat odbornou pomoc v případě, kdy se řeší trvalé následky úrazu. Klient pojišťovny je zcela odkázán na lékařský posudek pojišťovny a bez vlastního zastoupení není schopný pojišťovně oponovat.

Majetkové pojištění

Majetkové pojištění je velmi široká oblast, v které se zaměřujeme primárně na kategorie pojištění nemovitosti a domácnosti. Pomoc při odškodnění pojistné události z majetkového pojištění lze hledat především u našich regionálních zastoupení.

Jiné

Dluží vám někdo? Firma nebo třeba soused? Někdy jsou pohledávky vymahatelné jednodušeji, než si myslíte. Zeptejte se nás na cokoliv, co se týká pohledávek.

Vaše poslední dotazy

3. února 2020 Ostatní události

Váš dotaz: Pojišťovna nechce plnit za následek záplav z června roku 2019. Můžete mi s tím prosím nějak pomoci?

Naše odpověď: Dobrý den, pro posouzení postupu pojišťovny a vyhodnocení, zda máte nárok na pojistné plnění budeme potřebovat doložit pojistku, pojistné podmínky, kompletní komunikaci s pojišťovnou, záznam o hlášení pojistné události a následně také vyčíslení vzniklé škody, resp. vyčíslení nákladů vynaložených na…

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi
12. prosince 2015 Ostatní události

Váš dotaz: Dobrý den, v roce 2012 jsem si uzavřel životní pojištění prostřednictvím poradenské společnosti, kde jsem v té době začínal působit. Na smlouvě jsem vedený jako tipař (dnes již u společnosti samozřejmě nepůsobím). Produkt mi byl představen jako kvalitní nástroj na zhodnocení vložených prostředků a…

Naše odpověď: Vážený pane, podobných případů jsme vyřešili za poslední dva roky desítky a pro naše klienty jsme vymohli z podobných smluv několik milionů korun. Klienti prakticky vždy dostanou svoje peníze zpátky. Pokud jste byl v rámci pojišťovny jako poradce nebo i jen tipař aktivní, je pozice pro vymáhání…

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi
30. června 2014 Ostatní události

Váš dotaz: Dobrý den, jakou přibližnou výši odškodnění můžeme žádat jako mimosoudní vyrovnání za úraz v alpách, který způsobil jedoucí skútr po sjezdovce. Ten jel uprostřed, nebyl vidět přes nerovnost sjezdovky a nebyl nijak označen zvukově či optickým majákem. Do tohto skútru jsem narazil při skoku přes…

Naše odpověď: Dobrý den, pokud bude potvrzeno zavinění skútru, máte nárok na odškodnění podle rakouského práva. Detaily budeme konzultovat s rakouskou advokátkou, se kterou spolupracujeme. V této záležitosti Vám budeme kontaktovat telefonicky.

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi
25. února 2014 Ostatní události

Váš dotaz: Dobrý den, můj bývalý přítel při hádce a ve svém alkoholovém opojení vysklil dveře. Jeden ze střepů se mi zapíchl do levého oka a doživotně mě oslepil (vidím na to oko cca 5 %). Vzhledem k tomu, že jsem studentka medicíny, bude mě toto zranění doživotně omezovat i ve výkonu povolání. Mám nárok…

Naše odpověď: Vážená paní, odškodnění určitě uplatňovat lze. Jde však o velmi vážnou záležitost, kterou nelze řešit po e-mailu. Pokud máte zájem o řešení této situace, zavolejte nám na naši bezplatnou linku 800 611 711 nebo nám na Vás pošlete telefonní kontakt. Budeme Vás během zítřka kontaktovat.

Zobrazit celé znění dotazu a odpovědi

Pomůžeme i vám

Napište nám a společně najdeme vhodné řešení situace

Dobrý den, jak Vám mohu pomoci?
Jana Morávková, vedoucí péče o klienty
Přiložte jen 1 soubor. Další můžete doložit později.

Na váš dotaz odpovíme jen vám. Bez vašeho výslovného souhlasu jej nezveřejníme. Naše reakce na váš dotaz je zcela zdarma. Odesláním formuláře se k ničemu nezavazujete. Po přijetí dotazu se s vámi spojíme a upřesníme si další postup.

Kdo Vám radí?

Poradna poškozeného zajišťuje profesionální pomoc v těch nejtěžších životních situacích. Od roku 2012 je provozována specializovanou právní společností European Compensation Services s.r.o., která se zaměřuje na pomoc poškozeným.

Díky poradně naleznete pomoc u více než 50 specializovaných advokátů, soudních znalců, psychologů a lékařů. Za dobu své existence pomohla společnost EUCS již více než 10 000 z vás. Přečtěte si více o společnosti EUCS a o tom, jaké je její poslání.

O poradně

+1 000 000 000 Kč

Našim klientům jsme pomohli získat odškodnění v celkové výši přes 1 miliardu korun. Pomůžeme i Vám.

99,48% úspěšnost

Zúčastnili jsme se více než 1 350 sporů. Pouze v 7 případech jsme museli dát za pravdu pojišťovně.

Naši klienti a jejich zkušenosti

Vyřídili za mě s pojišťovnou veškeré dokumenty a problémy. Pojišťovna přehodnotila výsledek a bylo mi zpětně vyplaceno odškodné. Jednání je rychlé, jak přes emaily, tak telefonicky. Jsou vstřícní a mají strpení. Děkuji
Martinvania

Děkuji za Vaši vstřícnost, ochotu a rychlost. Ať už jsem z Vašeho týmu jednala s kýmkoli, přístup byl vždy velmi milý a je znát, že Vám na klientovi záleží. Sama bych se k řešení mého problému z časových důvodů nedostala, ale na základě jiných kladných recenzí jsem se rozhodla Vás oslovit a jsem za to moc ráda. Ještě jednou děkuji za vše a doporučuji. JV
JV

Poradnu Poškozeného mi doporučil makléř mého pojištění jako doplněk. Právě včas. Bohužel jsem si během jarní cyklistiky zlomil ruku. Jak znám pojišťovny, tak jsem čekal složité vymáhání náhrady škody. Případ jsem předal Poradně. Poté, co jsem jim poskytl všechny informace o úrazu, všechno další již zařídili sami. Postupně mě informovali o likvidaci pojistné události a plnění se všemi pojišťovnami, na které se případ vztahoval. Doporučuji. Za rozumný poplatek máte jistotu, že pojišťovny vám vyplatí všechny vaše nároky.
Radim Červený

Zákazník Poradny

Jednoznačně doporučuji spolupráci se společností EUCS, která hájí zájmy poškozených s maximálním nasazením. Při řešení problémů s pojišťovnou dokáží i téměř nemožné.
Lenka Z.

Kontaktujte nás

+420 800 611 711

Volejte zdarma od pondělí do pátku mezi 8:00 a 18:00.

info@eucs.cz

Pište kdykoliv. Zpravidla odpovídáme do 24 hodin.

Jeseniova 245/1, Praha

Hlavní kancelář, osobní schůzka možná po předchozí domluvě.

Aby web fungoval jak má…

Povolte, prosím, cookies. Některé z nich jsou nezbytné, o těch dalších se můžete rozhodnout sami. Více informací o cookies najdete zde.

Nastavení cookies

Nastavte si, které cookies si přejete ukládat a které nikoliv. Nastavení můžete kdykoliv změnit. Více informací o cookies najdete zde.