800 611 711 (pondělí–pátek, 8–17)
Volejte zdarma, pondělí–pátek, 8:00–17:00
Chci poradit
Všechny novinky

Revidovali jsme pojistné plnění a Petra získala navíc 797 554 Kč

Mgr. Lenka Šimková, 22. října 2020

Lepší vrabec v hrsti nežli holub na střeše? Kdepak, Petra N. se po dopravní nehodě, při které utrpěla trvalé následky, nespokojila s přiznaným odškodněním a obrátila se na nás s žádostí o přezkoumání pojistného plnění. Poté, co se celá záležitost dostala až k soudu, došlo na smírné řešení s pojišťovnou, která klientce přiznala téměř pětinásobné plnění.

Petra byla při jízdě autem vytlačena z vozovky předjíždějícím vozidlem a následně utrpěla mnohačetná poranění s trvalým poškozením hybnosti pravé nohy. Za viníka nehody byl na místě označen řidič předjíždějícího vozidla, a Petře tedy vznikla celá řada nároků z viníkova povinného ručení.

Petra se rozhodla své nároky uplatnit samostatně a pojišťovna jí přiznala odškodnění ve výši 185 320 Kč. Ohledně výše pojistného plnění se Petra následně obrátila na odborníky z poradnaposkozeneho.cz, aby přezkoumali, zda pojišťovna postupovala správně.

Po přezkoumání jsme dospěli k závěru, že pojišťovna nesprávně určila výši bolestného a dále nesprávně postupovala při zhodnocení tzv. ztížení společenského uplatnění, které naši znalci z oboru lékařství stanovili na bezmála osminásobek původní částky.

V zastoupení klientky jsme se na pojišťovnu obrátili s revidovaným uplatněním nároků ve výši téměř jeden milion korun. Pojišťovna však odmítla nároky plnit, a celá záležitost tak dospěla až k soudu. Soud následně jmenoval dalšího nezávislého znalce z oblasti lékařství, který posoudil stav klientky ještě o něco výšším hodnocením.

Petra nakonec souhlasila s návrhem smírného řešení s pojišťovnou, která se ve finále rozhodla přiznat pojistné plnění podle návrhu odborníků z Poradny poškozeného. Tím došlo k rychlému vyrovnání, neboť pokračující soudní spor by trval řadu let.

Řešíte nároky po nezaviněné dopravní nehodě? V takovém případě se na nás neváhejte obrátit.

Pomůžeme i vám

Napište nám a společně najdeme vhodné řešení situace

Dobrý den, jak Vám mohu pomoci?
Jana Morávková, vedoucí péče o klienty
Přiložte jen 1 soubor. Další můžete doložit později.

Na váš dotaz odpovíme jen vám. Bez vašeho výslovného souhlasu jej nezveřejníme. Naše reakce na váš dotaz je zcela zdarma. Odesláním formuláře se k ničemu nezavazujete. Po přijetí dotazu se s vámi spojíme a upřesníme si další postup.

Kontaktujte nás

+420 800 611 711

Volejte zdarma od pondělí do pátku mezi 8:00 a 18:00.

info@eucs.cz

Pište kdykoliv. Zpravidla odpovídáme do 24 hodin.

Jeseniova 245/1, Praha

Hlavní kancelář, osobní schůzka možná po předchozí domluvě.

Aby web fungoval jak má…

Povolte, prosím, cookies. Některé z nich jsou nezbytné, o těch dalších se můžete rozhodnout sami. Více informací o cookies najdete zde.

Nastavení cookies

Nastavte si, které cookies si přejete ukládat a které nikoliv. Nastavení můžete kdykoliv změnit. Více informací o cookies najdete zde.